xxx

Oplossingen voor de Advocatuur

Advocatenkantoren en andere juridische dienstverleners werken meestal aan zaken. In deze sector is samenwerking belangrijk en een goede beveiliging essentieel. De advocaat werkt nauw samen met zijn secretaresse, die steeds minder zelf documenten uitwerkt, maar juist voor goede opmaak en verzending zorgdraagt. Daarnaast worden cliënten steeds mondiger en blijven graag van dag tot dag op de hoogte van het verloop van hun zaak en geven wijzigingen op voorgestelde stukken steeds vaker digitaal door. Snelle afhandeling van zaken is een absoluut pluspunt. De kosten voor de cliënt blijven beperkt.

Paperiton levert standaardoplossingen om bovenstaande acties te ondersteunen. Met inachtneming van de beveiligingseisen voor documenten kunnen alle betrokken partijen nu met elkaar samenwerken en heeft iedereen direct de laatste versie van de stukken tot zijn beschikking. Standaard Office-integratie en drag & drop van Outlook® e-mails, met of zonder bijlagen, direct in het DMS zorgen voor grote efficiency. Interne e-mails (per definitie slecht voor de beveiliging) met grote bijlagen, zijn niet meer nodig.

Paperiton heeft ervaring met koppelingen met Time & Billing systemen. Paperiton DMS maakt gebruik van relatie- en zaakinformatie uit deze systemen om te komen tot standaardisatie en kwaliteitsverbetering door o.a. overerving en automatische aanpassing bij het wijzigen van relatiegegevens.

Voor Paperiton is en blijft de gebruiker het allerbelangrijkste. Alle functies kunnen zonder moeite gebruikersspecifiek worden ingesteld. Een eigen zoekscherm, zelf in te stellen abonnementen op nieuwe- of gewijzigde documenten of een mappenstructuur naar eigen inzicht door selecties in “Mijn Zaken” geven de gebruikers precies dat gereedschap wat nodig is om sneller en efficiënter te werken. Ook uw cliënten kunnen bewaakt toegang krijgen tot uw DMS voor het uploaden en bekijken van de voor hen toegankelijke documenten.